Příjezd je možný v den zahájení pobytu od 15:00. Odjezd v den ukončení pobytu je vyžadován do 10:00. Personál je Vám k dispozici ohledně jakýchkoliv dotazů, přání či požadavků na telefonním čísle +420 720 829 866.
Obchodní a Stornopodmínky: Všeobecné smluvnípodmínky hotelu Residence Mariánská upravují vzájemný smluvní vztah meziResidencí Mariánská, Pražská třída 1815/1, 370 04 České Budějovice (dále jenhotel) a klientem – fyzickou nebo právnickou osobu, která pobyt v hotelu jakoobjednatel objednává (dále jen klient). Objednávka pobytu avznik smluvního vztahu: Klient si objednávápobyt v hotelu Residence Mariánská písemnou objednávkou, kterou podáváhotelu elektronickou poštou, online rezervací nebo osobně, případně telefonicky.Náležitostmi, jež jsou nutné pro vystavení řádné objednávky, jsou: jméno apříjmení klienta, kontakt (telefon, e-mail) rozsah objednaných služeb – termínpobytu, kategorie apartmánu, počet osob, případně další požadavky, detailyplatební karty – v případě zvolení standardní ceny slouží jako garance pobytu,v případě nevratné ceny slouží k předplatbě za ubytování. Odsouhlasenímobjednávky hotelem vzniká mezi klientem a hotelem smluvní vztah. Hotel se zavazujezabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatithotelu smluvenou cenu ubytování a dalších čerpaných služeb. Podmínky smluvníhovztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce, kterou klient podal ahotelu potvrdil. Za odsouhlasených podmínek je považováno i zaškrtnutí souhlasus podmínkami v procesu online rezervace na stránkách hotelu. Ceny služeb a jejichúhrada:Ceny služebposkytovaných hotelem jsou uvedeny v ceníku hotelu a také v písemném potvrzeníu rezervací vytvořených přes rezervační systém hotelu. UVEDENÁ CENA JE POUZE ZAPOKOJ A NOC PŘI VYUŽITÍ PLNOHODNOTNÝCH LŮŽEK BEZ PŘISTÝLEK - přistýlka je možnáza doplatek a požadavek na ni je nutné uvést do poznámky při rezervaci. Hotelemmůže být vyžadována předplatba na objednané služby. Klient hradí zálohu nazákladě výzvy od hotelu v potvrzení pobytu, resp. při podání objednávky pobytu.Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyššímoci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Zrušení závaznérezervace zákazníkem:Závaznou rezervací serozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý početubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného tétorezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovacípoplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jenzčásti. Zákazník je oprávněn zrušit závaznou rezervaci ubytování kdykoliv předpříjezdem. Zrušení vyžaduje písemnou, elektronickou podobu (email s doručenkou)na adresu [email protected]. Rozhodující pro určení doby zrušenírezervace je datum a čas odeslání emailu. Zrušení objednávky pobytu lze provéstze strany objednavatele i ubytovatele pouze písemně. Za den zrušení objednávkypobytu se považuje den, kdy bude oznámení o tomto prokazatelně doručenoubytovateli, resp. objednavateli. V případě předčasného ukončení či přerušenípobytu bez zavinění na straně ubytovatele nevzniká tomuto povinnost vrátitzaplacenou cenu pobytu, ani její poměrnou část, ubytovatel však může s ohledem na zvlášťzávažné důvody postupovat odlišně od tohoto ustanovení. Storno poplatky přizrušení pobytu: 7 a více dní předzahájením pobytu: 0% z celkové částky za ubytování 6 a méně dní předzahájením pobytu: 100% z celkové částky ubytování V případě, že klientneobsadí předem objednané ubytování v den příjezdu, účtuje hotel stornopoplatek ve výši 100% z celkové částky za ubytování a pobyt se ruší. Narezervace vytvořené za tzv. nevratnou cenu nelze uplatnit žádné možné podmínkyna navrácení částky za ubytování. U větších skupin mohou být sjednányindividuální storno poplatky, které jsou klientovi zaslány při vytvořenírezervace. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky,pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině,hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny v nemocnici, vážné onemocnění,povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazníkpovinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejichvzniku. Storno poplatek nebude účtován při zrušení pobytu ze stranyubytovatele. Pokud dojde ke splnění podmínek pro vrácení prokazatelně zaplacenézálohy (resp. její poměrné části) ubytovatel ji vrátí způsobem, jenž si určí (vhotovosti, převodním příkazem, poštovní poukázkou atd.), a to do 30 ti dnů odedne, kdy došlo k doručení písemného zrušení objednávky ubytovateli. Rezervaceze strany hotelu je závazná, až po zaplacení zálohy za pobyt či poskytnutígarance platební kartou, pokud nestanoví ubytovatel jinak. Garance pobytu:Hotelem může býtvyžadována garance platební kartou či zaplacením zálohy ve výši očekávanéhočerpání služeb před jejich využitím. Klient hradí zálohy na základě výzvy odhotelu v potvrzení pobytu. V případě garantovaných rezervací hotel vyžadujeuvedení údajů o platební kartě. Jako garance jsou přijímány následujícíplatební karty: Maestro Card, Master Card, Visa, American Express. V případěrezervací negarantovaných platební kartou je rezervace platná do 18.00 hodin vden příjezdu. Po této době bude rezervace zrušena a nebude účtován žádnýstornopoplatek. Platební podmínky:Úhradu objednanýchslužeb může klient provést: 1. v platebním automatu Czech Kiosk zařízeníResidence Mariánská při příjezdu pouze platební kartou. 2. předplatbou platebníkartou ještě před příjezdem. 3. převedením částky na bankovní účet Residence Mariánskánebo vkladem hotovosti na účet hotelu. Potvrzení o úhradě pobytu bankovnímpřevodem je nezbytné zaslat před příjezdem na email [email protected] cenách je zahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá vevýši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. 4. Vpřípadě rezervace vytvořené za tzv. nevratnou cenu, dochází k platbě celkovéceny pobytu okamžitě po jejím vytvoření a to účtováním částky na poskytnutouplatební kartu nebo okamžitým uhrazením celkové ceny pobytu bankovním převodemna bankovní účet ubytovatele. 5. Při platbě pobytu zarezervovanéhoprostřednictvím on-line rezervace je třeba jako garanci on-line rezervace uvéstčíslo platební karty. Údaje o platební kartě jsou dostupné pouze hotelu, vekterém si klient rezervuje apartmán a karta může být použita k předautorizaci.V případě využití formy bankovního převodu klient obdrží "zálohový list“,jehož splatnost je 3 dny. Nebude-li záloha za pobyt zaplacena v termínuuvedeném v potvrzení pobytu, může hotel od potvrzené objednávky odstoupit.Nezaplacením zálohy nezaniká povinnosti provést písemné storno objednanýchslužeb. Úhradou zálohy se rozumí její připsání na účet hotelu. 6. Voucherem čijiným poukazem, který je hotelem akceptován. K čerpání zaplacených služebopravňuje klienta potvrzení pobytu vystavené hotelem. Potvrzení pobytu, kteréklient obdrží, obsahuje následující údaje: jméno a příjemní klienta, termínpobytu, kategorie pokoje, počet osob, výpis objednaných služeb, cenu a formuúhrady v čase a zda-li byl pobyt garantován platební kartou. Klient je povinenzkontrolovat správnost uvedených údajů. Při zjištění nesrovnalostí kontaktujeklient neprodleně hotel. Nástup na pobyt:Při nástupu se klient prokážeobčanským průkazem či jiným dokladem totožnosti. Po splnění uvedených zákonnýchpovinností včetně vyplnění registrační karty (záznam pro cizineckou policii) seklient ubytuje a jsou mu poskytnuty další informace k pobytu. Práva a povinnostiklienta:Uzavřením závaznérezervace se klient zavazuje dodržovat během svého pobytu provozní řádubytovacího zařízení Residence Mariánská. Klient je povinen seznámit se sprovozním řádem okamžitě po jeho příjezdu do ubytovacího zařízení. Klient máprávo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinenuplatnit včas, bez zbytečného odkladu, pokud možno na místě samém tak, abymohla být sjednána náprava. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady vco nejkratším možném čase. Odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnostposouzení a řádného vyřízení reklamace. Klient je povinen, nejpozději vokamžiku příjezdu, zaplatit dohodnutou cenu ubytování včetně případných dalšíchnákladů na zvláštní služby, které požadoval on sám anebo hosté, kteří hodoprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. Klient ručí ubytovateli zajakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které svědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele. Klient uzavřenímzávazné rezervace umožňuje využití jeho osobních údajů k marketingovým apropagačním účelům a to výlučně a pouze ubytovacímu zařízení Residence Mariánská.Práva a povinnostiubytovatele: Ubytovateli příslušíprávo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatelje povinen zabezpečit dohodnuté služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě. Platnost: Tyto obchodní a stornopodmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu(voucheru). Všeobecné podmínky vstupují v platnost dne 1. 12. 2021. Změny a doplňkytěchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upravenyvýlučně písemnou formou. Pozdní platba: Klient souhlasí spozdním účtováním z poskytnuté platební karty v případě čerpání služeb, kterénezaplatil a to v den odjezdu. Závěrečná ustanovení:Klient ubytováním vhotelu souhlasí s obchodními podmínkami. Klient vstupem do komplexu hotelu jeseznámen s tím, že v hotelu a na přilehlých pozemcích může být pro většíbezpečnost instalován kamerový systém. Předané osobní údaje klienta uvedené vobjednávce pobytu použije hotel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi hotelema klientem a k zaslání akčních nabídek hotelu. Hotel si vyhrazuje právo na změny všeobecnýchsmluvních podmínek.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing